måndag 24 augusti 2009

Pryluppdatering...



Jag har inhandlat lite nya frächa fiske prylar. Ifall jag jag har blivit bättre fiskare låter jag vara osagt. Det viktiga är ju att man har så mycket prylar som möjligt, och att mina vadare alltid kostar lite mer än Krösus´s

Vadarna köpte jag av en snåljude, och name dropa butiken kommer inte på tal då jag inte fick ett korvöre i rabbatt! Däremot Emin på EPS är en kille som inte är omöjlig. Service i världsklass e det oxå.

Vadarna är Guideline Techstretch och bland det bästa jag testat i vadar väg, har o andra sidan aldrig testat andra vadare! Harr dräparen är ett Sameo Classic 9" #4. Det bästa spöt jag fiskat med, och då har jag ändå fiskat med en tre-fyra st.
//Knivfen

2 kommentarer:

  1. Vad fan ska man göra det e ju inte alla som e stor ren ägare å säkert skog oxå, det ser man på näsan:)

    SvaraRadera
  2. Fredrik, du får sälja creed´en så har du en början till såna waders:)

    SvaraRadera