onsdag 12 maj 2010

The art of flytying...

Ringde till en bra gubbe jag känner i Gbg å bad honom att slänga ihop en låda med massa götta i åt mig. Han snackade mig skitnödig om allt denna låda skulle innehålla, så pass att jag var säker att han skulle blåsa mig.

Då äntligen lådan dök upp blev jag inte besviken, där i låg material för tusenlappar långt över jag vad jag myntade iaf. Det mesta vet jag inte ens vad det är, men det spelar mindre roll. Då TeamNitad e känd för att kunna dominera ihop en fungerande fluga med i stort sett vad som helst. (nä, det är inte en leopardsoffa. Dock en filt som jag skyddar soffan mot två hjärndöda katter)

Detta är en riktig värsting "Gook Montana".En variant på Montana Nymph. Då jag tänker outside the box blir det lätt att man improviserar. I detta fallet bytte jag helt sonika ut hackelfibrerna i stjärten mot gul Marubou eller hur fan det nu stavas. Då jag tycker att det helt enkelt blir lite mer fart i pölen.


Soundtrack: Skeletonwitch - Beyond The Permafrost
Burzum - Belus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar