torsdag 13 maj 2010

Premiär!

Idag var det dags att blöta prylarna för första gången detta år. Jag å Nr:1 skott i pälsen drog till pölen bakki SSAB, vart dom släpper ut sitt processvatten, hyfsat rått att veva vid ett stålverk.

Jag han slita min nymf en meter innan det small, jag lovar å svär att jag inte saltat denna historia avsevärt. Det jag svor över att vara ett bottennapp, visade sig vara ett monster till Abborre. Besten låg i klassen 1,5-2kg, och mitt stånd var obeskrivligt! Jag lyckades fight´a in den till stranden å skulle just till att håva, när den gjorde ett sista ryck för sitt liv å smet en halv meter ifrån mig. Jag vevade lönlöst med min håv efter den, men den var borta. Lika så mitt bild bevis å mitt kändisskap i Kuriren. Dock var No:1 med å bevittnade allting å kan intyga, så ta kontakt med honom på fejjan för att verifiera. Ska även nämnas att "skott i pälsen" hinkade upp 3cm borrar som att han aldrig gjort nå annat!

Fish fast, drink hard
/Knivfen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar