måndag 12 oktober 2009

God told me to relax...

Satt i vanlig ordning och skötte mig själv imorse med NHL10 när luren ringer. Det var tanten från 3 som ringde. Hon sa att jag var en av deras bästa kunder och att jag ska få en Iphone 3gs om jag fortsatte med det, och betalar en hunka mer i månaden. -Javisst, sa jag. Jag vet ju att det e en jävla bra lur, hittar till bolaget och massa sån skit. Dock kom jag på när vi slutat att jag ju hade bestämt mig för att byta operatör, för att 3 inte har den bästa täckningen i skogen. Hittade dock ett grymt fiskespel som kompensation!

Inte nog med det, senare under dagen fick jag veta att vi får hyra ett apgrymt gårdshus i Svartöstan om vi vill. - Javisst, sa jag! Sweet, slipper man skämma ut sig igen med att springa och posta lappar, om att man vill hyra det ena rucklet efter det andra iaf. Helt i onödan oxå!

2 kommentarer:

  1. Vad jag vet satt du och gömde dig i bilen medan Crämen posta lapparna, hahaha. Och det var fan bland det roligaste jag läst på länge. Ni två alltså..

    SvaraRadera
  2. Välkommen till Svartöstan!

    SvaraRadera