tisdag 20 oktober 2009

Någonstan mellan Mölnlycke & Mölndal typ...

Nu har den äntligen landat, L-G´s och Krösus Regnbågs slakt. Så gott folk lada med kaffe och kaka och njut av L-G´s fiske rapport, det ska jag iaf.

"Ja men vi hade typ bestämt att vi skulle mötas vid bilen, vi bor på samma gård så den brukar inte vara nå problems. Fredde hade laddat stereon med Cradle Of Filth(tror han ville impa). Som tur va hade jag med mig senaste Dark Throne.
Efter lite bilande på typ 20min kommer vi fram till Långedraget, vi reka runt sjön lite tills vi hittade en fin vik. Vada ut direkt utan att fiska av stranden, orka börja fastna direkt i något träd! Fisket bedrevs uteslutande med riktiga fulingar till flugor, orange streamers med glitter. Vi vevade i 20min innan första small, och det small ordentligt. Fiskarna hade blivit bra vilda under sommaren, vi bjöds på fina rusningar och hopp och det fortsatte i dryga 4timmar. Det var som rena fiske filmen, det enda tråkiga att Kill Us Please tog sin första seger med 4 fisk mot mina 2. Alla firrarna vägde in runt kilot.
// L-G, TeamNitad GBG Chapter



Obehagligt glad flug fiskare





2 kommentarer:

  1. Så går det när ni inte super ner oss, då dominerar vi!!!!!!!! /Krösus

    SvaraRadera