torsdag 15 oktober 2009

Iphone, where art thou & Boltok´s nya fula bröst tatuering.

Steg upp helt tidigt i morse för att hämta min nya lur, självklart hade den inte kommit. Så jag satte mig och mailade Gunnar Westrin om varför det inte går att fiska nå Havsöring i Lule. Gunnar svarade snabbt som satan och sågade stugägarna i skärgården för att nätat sönder beståndet, men gav mig lite spots som han tyckte jag kunde fara och pröva. Det får bli till helgen, måste kitta upp lite sjunklina och diverse livsviktiga prylar först.
Sen ringer Boltok the rapist mitt i hockeylirandet och skryter om att han gjort en rå fet cheastpiece, en fågel som nån jude ritat. Hur ball kan det vara? och att det knappt kändes nåt! Han skulle så klart maila den till mig. Jag lägger givetvis upp den med telefon nr och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar